لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

اطلاعات تماس

09132564789

اصفهان خیابان شهید بهشتی پ22

Sabatheme@info.com

مارا در شبکه های اجتماعی فالو کنید

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی وب شخصی به نظر می‌رسد دلهره آور باشد، این‌طور نیست…؟

خوب، خبر خوب این است که: نه خیلی هم این‌طور نیست.!

راهنمای ما به شما نشان می‌دهد که چگونه هر فردی می‌تواند-تنها با چند کلیک! یک وب سایت خوب برای خود و دوستانش بسازد یا به راحتی و با خیال راحت اقدام به سفارش طراحی سایت کند

بسیاری از افراد فکر می‌کنند اگر می‌خواهید یک وب سایت عالی طراحی کنید، باید حتما یکی از کارمندان شرکت های بزرگ و به ‌نام باشید یا از ابزارهای پیشرفته‌ای برخوردار باشید و به برنامه ‌نویسی تسلط کامل داشته باشید. خوب این فکر دیگر به درد جهان امروز نمی‌خورد.

ولی نیاز دارید حداقل یکی دوتا نکته در مورد طراحی وب بدانید. این موضوع مهم است چون حدود ۳۸٪ از بازدید کنندگان، اگر شِمای طرح، مسئله را شفاف و گویا بیان نکند، وب سایت را ترک می‌کنند. به طراحی وب مثل طراحی ماشین فکر کنید. این ماشین ممکن است باور نکردنی ترین موتور را داشته باشد، اما اگر شاسی آن مضر باشد، مردم علاقه‌ای به خرید آن نخواهند داشت.

ما در این‌جا، در وب سایت پلاسینگ در مورد طراحی وب ، چیزهای جدیدی می‌نویسیم که فکر می‌کنیم برای  شما جذابیت و تازگی داشته باشد. جهت خوانش بهتر شما ، راهنما در هشت مرحله تنظیم شده است. مرور سریع مراحل به صورت زیر است:

  • هدف و استراتژی طرح خود را تعریف کنید.
  • آخرین روندهای طراحی وب را بررسی کنید.
  • بسترهای نرم افزاری خود را انتخاب کنید.
  • شخصی سازی کنید. الگوی فردی خود را ایده ‌پردازی و پرورش دهید.
  • در مورد برندسازی خود تصمیم بگیرید.
  • دست به کار شوید و محتوای خود را از هر نوعی که باشد، تولید کنید.
  • وب سایت خود را منتشر کنید.
  • با تجزیه و تحلیل روند، رشد طرح خود را بهبود دهید.

خوب؛ ما هر هشت مرحله را با جزئیات بیشتری برای شما باز خواهیم کرد و دقیقاً به شما یاد می‌دهیم که در هر مرحله چه کاری را انجام دهید.

۱)   هدف و استراتژی طرح خود را تعریف کنید.

به نظر میرسد که این یک نکته ساده باشد. اما قبل از اینکه به سفارش طراحی وب سایت خود فکر کنید، ابتدا باید در مورد هدف آن شفاف باشید. فراتر از تعریف استراتژی محتوا، باید به این مسئله فکر کنید که نقطه فروش منحصر به فرد شما کجاست و چگونه می‌خواهید به آن برسید. طراحی وب شما به طور مستقیم با برند شما مرتبط است و باید به همان اندازه معتبر و جذاب جلوه کند.

پس به این سوال فکر کنید: برای رسیدن به چه چیزی تلاش می‌کنید؟

زمانی که هدف شما مشخص شد، تمرکز به سوی اقداماتی که می‌خواهید بازدید کنندگان-هنگام بازدید از صفحه شما داشته باشند، تغییرخواهد کرد. آیا سایت شما فقط برای نمایش اطلاعات است؟ یا برای فروش محصولات؟ یا برای ورود به سیستم؟

جواب این سوال در نهایت نشان خواهد داد که وب سایت شما چگونه به نظر می‌رسد. به عنوان مثال درکسب و کارهای اینترنتی، یکی از عناصر مهم طراحی، صفحه فرود (landing page) شما است. به گونه‌ای که صفحه فرود یک فراخوانی جهت اقدام از سوی کاربر یا بازدیدکنننده باشد.

سفارش طراحی سایت

 

مایکروسافت از صفحه اصلی خود برای یاداوری این مسئله استفاده می‌کند که چقدر فروش تک محصول می‌تواند اثر بزرگی داشته باشد.

استفاده از صفحات فرود مجزا برای هر بازدید کننده به منظور ارائه پیشنهادها و محصولات به صورت جداگانه ایده خوبی است که امروزه بسیاری از فروشگاهی اینترنتی بزرگ از آن استفاده می‌کنند. درک کاربران و توجه به نیازهای شخصی آنها برای موفقیت هر شغل الزامی است.

۲)  آخرین روندهای سفارش طراحی وب را بررسی کنید.

طراحی وب به سرعت در حال تکامل است. اما روندهای متداول دیگری هم وجود دارد که می‌توانید از آنها یاد بگیرید. در این مرحله، توجه به این نکته مهم است که : فقط به این دلیل که یک جریانی از طراحی وجود دارد، به معنی این نیست که لزوماً آنها برای طرح شما مناسب هستند.

۴۸٪مردم،طراحی را به عنوان مهم‌ترین عامل موفیقت یک وب ذکر می‌کنند. بنابراین مهم است که وقت خود را صرف کنید و به آن‌چه رقبا انجام می‌دهند نگاه کنید. هر حوزه دارای سبک‌های مختلفی خواهد بود.برای اینکه در صنعت خود جا افتاده شوید، طراح‌های رقبای موفق را دنبال کنید. در مورد تئوری رنگ‌ها تحقیق کنید که مثلا رنگ‌ها چه احساسات خاصی را به کاربر القا می‌کنند و چه تاثیری در بازگشت مجدد آنها به سوی شما دارند. به عنوان مثال اگر یک شرکت فناوری هستید، احتمالاً رنگ آبی برای شما مناسب است. ولی اگر یک شرکت نوپا باشید، رنگ‌های شاد و پر جنب و جوش گزینه‌های مناسب‌تری برای شما هستند. در قسمت برندسازی دوباره به موضوع رنگ‌ها بازخواهیم گشت. در مورد فونت نوشتاری صفحات هم همین‌طور است. شما به یک طراحی بسیار ساده، تمیز با فضای سفیدمناسب نیاز دارید.

تعامل خرد

حتما از ایموجی، گیف یا انیمیشن‌های کوتاه استفاده کنید. به موشن گرافیک های جذاب و لوگو ساده هم فکر کنید. اینا تعاملات خرد و کوچکی از ارتباط میان شما و مشتریان و بازدیدکنندگان شما هستند و می‌توانند به عنوان منابع بررسی بازخوردها عمل کنند.

 

 

این تعاملات خرد باعث ایجادیک نقطه لمس انسانی می‌شوند که باعث می‌شود بازدید کنندگان شما احساس کنند در حال برقراری ارتباط با وب سایت شما هستند. تعامل خرد می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد: کلیک کردن، شناوری، پیمایش و غیره.که در ایجاد ارتباط با کاربران از اهمیت بالایی برخوردار هستند. البته برای مشاغل جدید و به اصطلاح یقه سفید مناسب نیستند، اما بیشتر سایت‌ها می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند

طراحی تهاجمی

طراحی تهاجمی از کلمه فرانسوی “brut” به معنای “خام” گرفته شده است و یک روش اساسی، جسورانه و قابل توجه برای سفارش طراحی وب سایت است. این نوع طراحی برای همه مشاغل مناسب نیست ولی برای کسانی که به دنبال مختل کردن صنعت خود هستند و می خواهند جلب توجه کنند، گزینه خوبی است

 

سفارش طراحی سایت

 

استفاده از چت بات برای پشتیبانی برخط مشتریان

طبق آمار وبسایت https://www.websitebuilderexpert.com/ مشاغل هر ساله تقریباً ۱.۳ تریلیون دلار برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های مشتری هزینه می‌کنند. که چت بات ها می‌توانند این میزان را تا ۳۰٪ کاهش دهند. امروزه چت بات‌ها، به ابزارهای ضروری برای سرویس‌های مشتری مدار تبدیل شده‌اند در ضمن با قرار دان خدمات پیامک یا همان اس ام اس روی وب سایت خود می توانید حجم پاسخگویی خود را هم کم کنید که دلیل آن را می توانید با کلیک در اینجا مطالعه کنید .

مهم‌ترین امتیاز چت بات‌ها،مقرون به صرفه بودن آنها است. آنها به صورت ۲۴/۷ کار می‌کنند و وقت شما را برای رسیدگی به سایر مسائل آزاد می‌کنند. آنها هم‌چنین هزینه کارکنان را برای کار به عنوان نمایندگان خدمات مشتری پس انداز می‌کنند. مطمئناً، چت بات‌ها کامل نیستند، ولی هوش هیجانی و توانایی پشتیبانی مناسب روز به روز در حال پیشرفت است. هرگزپیش از این، زمان بهتری برای نصب آن وجود نداشته است.

ادامه در مقاله بعد….

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    برچسب‌ها